سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به بهانه: شهادت نمونه بانوی عالم حضرت زهرا(س)

جنبش وبلاگی "راز گل یاس"

 
"هوالبصیر"

در روزگاری که چشم های سیاه شبه آدمیان حریص تر از همیشه است

عده ای رویای زیبایی را درهتک عفت میبینند

در هتک حریمی که از تندیس حیاء یاس بوستان محمدی

در دفتر ارزش های یک بانو به جای مانده است

بانو!...حجابت ، کیمیای غیرتت را به لبخندی هرز مفروش!

سالی کلاین ، فمینیست ، در مورد انقلاب جنسی می گوید:

"... درحقیقت آنچه به دست آمد ، آزادی زیاد زنان نبود ، بلکه مشروعیت بخشیدن زیاد به بی بند و باری مردان بود..."

خانم دکتر تونی گرنت می گوید:

"... زنان امروزی جسمشان را به راحتی اعطا می کنند چه بسا راحت تر از همجنسانشان در طول تاریخ...زن امروزی سهل و آسان شده و پیوسته در دسترس است..."

کارولین گراگلیا می گوید:

" حاصل تلاش فمینیسم چیزی جز ازدواج های فروپاشیده ، مادران تحقیر شده و مهجور مانده و زنان جوانی که نقش جایزه را برای مردان موفق دارند نیست."

سبالوس (رئیس سابق سازمان ملی نمایندگان زنان در نیویورک) می گوید:

" در جامعه ما، زنان مجبور می شوند هر روز برای کسب تایید مردان، رقابت کنند و در استانداردهای مضحک زیبایی ، اسیر شوند. ما در آن زمان یک سطل زباله آزادی درست کردیم و هرچیزی را که فکر می کردیم محدود کننده زنان است، در آن انداختیم. من مجلات پولی بوی پسرم را دور انداختم و فریاد زدم: زنان! از فکرتان استفاده کنید ، نه از اندامتان! "

....

پیامبر اعظم (ص) فرمودند:

" جبرئیل سفارش زنان را به من نمود، تا آنجا که گمان بردم رها ساختن زن روا نیست مگر آنکه مرتکب فحشایی آشکار شود."

و به مردان سفارش می کرد: "حق زنان شماست بر مردان که اگر زنان شما خطایی کردند ببخشید، ثبت نکنید، دنبال انتقام نباشید، گذشت کنید، سخت گیری نکنید...انسانهای بزرگوار زنان را کتک نمی زنند"

امیر المومنین علی (ع):

" زنان را مجبور به کارهای خشن نکنید...."

امام رضا(ع) فرمودند :

"خداوند تبارک و تعالی بر افراد مونث رئوف تر است تا مذکر و هیچ مردی ، زن محرم خود را خشنود نسازد مگر اینکه خداوند او را در قیامت خشنود کند."

....

امروز در دنیا روی کتک خوردن زن به وسیله شوهر یا پدر ، حساسیتی نیست. آمارهایی که ارائه می کنند، نشاندهنده این است که مردان در اروپا و آمریکا، نه همه آنان، خیلی راحت زنانشان را کتک می زنند. و در دنیا روی این مسئله حساسیت و جنجالی نیست . اما روی پوشش زن حساسیت هست! اگر کسی ، شخصیتی ، فیلسوفی ، نظامی ، سیاستی با عریان بودن زن مخالفت کند ، این را در دنیا هو می کنند!

در قضیه زن ، ما هیچ دفاعی نداریم! ما موضعمان تهاجم است! ما از دنیا طلبکاریم!

حقیقتا باید در زمینه ارزش و کرامت زن در نظر اسلام ، بازنویسی و بازگویی و باز بینی کرد. بی شک ارزش زن بیش از نمایان کردن قسمتی از جسم خود و آرایش و ... است. فرهنگ بی بند و بار غربی و فمینیسم خیالی ، زن را در حداقل ترین سطحش نگه داشته اند و در تلاشند که آن را مهم جلوه دهند... حال آنکه عریانی و از بین رفتن حجاب و عفت ، خود، گواه "ظلم به زن" است... چرا که این نگاه زن را برای مرد می خواهد و نه بیشتر!

مقام معظم رهبری در تاریخ ??/?/?? فرمودند:

"آن مقدار که بنده راجع به مسائل زن در ایران در طول این بیست سال رنج برده ام و ناراحت شده ام ، خیلی از زنان حتی گوشه ای از آن را نفهمیدند و ناراحت نبودند."

من چادر را دوست دارم!

برای اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنید.


برچسب‌ها: باور ها

نمایش باکس نظرات
بستن باکس نظرات

I'm alone

I going to english class with my friend 3 day,s a week. my friend is "zahra". yesterday,after the class, I and zahra talked about our classes . zahra sed to me: "I don"t like my class.beacuse we are different whit all of the class. I wish our class was in hoseinie." and I sed to her: " I"m too. I am alone too.today, in my class all of the student"s and my teacher, talked about their boy friend"s, valentine day,dance,party,the holiday in american or in iran and sed: Ilike valentine, I like lovely day.... but I don"t like all of the holiday"s in iran for exampell: 27 ordibehesht, 14 khordad,.... and laughing to them... my teacher sed to us: one of my boy friend"s is african. yesterday whit him went to the "taetre shahr" and he sed to me: you come on whit me to africa 2 weeks in summer and stay in my home with my mother..." "... and I sed to zahra that I"m alone in my class

 

2.چقدر با این کارتونهای دوران بچگی مان خاطره داریم...


برچسب‌ها: شخصی

نمایش باکس نظرات
بستن باکس نظرات
<      1   2   3   4   5      >
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز