سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در حد چند نکته

1- خواهشی از میرباقری : آقای میرباقری عزیز، لطفا چهره ی حضرت عباس را نشان ندهید!!
نشان دادن چهره حضرتش خلاف شرع نیست ولی شاید خلاف عرف باشد. یادم هست سال گذشته با همین دلایل تمام هیئت ها از حمل کردن و نصب کردن تمثال های      ساختگی از ایشان ممنوع شدند و با آنها خیلی جدی برخورد شد. الان قضیه چه فرقی کرده است؟
با تمام احترامی که برای بازیگر این نقش و تمام بازیگران قائلم ولی قبلا هم دیده ایم که کسی جای شخصیتی معنوی بازی می کند و بعدتر نقش های دیگرش را کنار آن می گذارند و سو استفاده می کنند.
خیلی دیگر از مذهبی ها هم دوست ندارند چهره کسی به عنوان حضرت عباس در ذهن شان بنشیند و از همین الان روی علاقه ای که به سریال دارند گفته اند که فقط آن قسمت های خاص مربوط به کربلا را تماشا نمی کنند. خوب این چه کاری است که چنین اختلافی ایجاد کنیم؟

برای امضای نامه ای با همین موضوع کلیک کنید

این هم حکمی که آیه الله مظاهری دادند در مورد نشان دادن چهره ی حضرت عباس : نشان دادن چهره حضرت عباس(س) حرام است

ayatollah mazaheri.jpg

2- 14 روز بیشتر تا محرم باقی نمانده است. می توان 14 زیارت عاشورای دسته جمعی خواند...

3- "هیچکس به تحصن 6 ماهه یک طلبه توجه نمی کند"  

4- طلاب چقدر شهریه می گیرند؟

5- سید محمدرضا فخری مدیر محترم پارسی بلاگ ، به مناسبت عید غدیر ، از اونجایی که جزو سادات هم هستند، به ما عیدی دادند. 2000 تومان عیدی غدیرانه دادند که به صندوق اعتباری مان اضافه خواهد شد. فقط کافی است هدیه را با یک کلیک دریافت کنید.
عیدی غدیرانه پارسی بلاگ

این هم صحبت خودشون در همین زمینه:
دوستانی که مایلند به مناسبت عید غدیر، به دوستان وبلاگی خود عیدی بصورت پول، بدهند، میتوانند از امکان جدید سایت یعنی انتقال اعتبار استفاده نمایند و هر مبلغ دلخواه را از صندوق اعتباری خود به صندوق دیگر دوستان هدیه بدهند. از اعتبار میتوان در حذف تبلیغ و اجاره فضای آپلود استفاده نمود.


برچسب‌ها: باور ها

نمایش باکس نظرات
بستن باکس نظرات