سفارش تبلیغ
صبا ویژن

او از اولش هم با ما نبود!

    

رهبر انقلاب اسلامی : این سخن بسیار عجیب است دنیا نباید از سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا بگذرد زیرا در قرن بیست و یکم که قرن ادعاهای حمایت از حقوق بشر و مبارزه با تروریسم است، رئیس یک کشور تهدید به حمله اتمی می کند.

رئیس جمهور خطاب به اوباما گفت: شما تازه از راه رسیده‌اید یک مقدار صبر کنید تا سرد و گرم را بچشید؛ دلیلی ندارد که هر حرفی به شما گفتند آن را تکرار کنید و بدان گنده‌تر و گردن کلفت‌تر از تو نیز نتوانستند هیچ غلطی بکنند.

.

.

...

 1_8809031532_L600

... او با ما نیست! او از اولش هم با ما نبود.... همان زمان که جایزه نوبل را گرفت هم می دانستم که با ما نیست. چرا که جایزه ی صلح نوبل گرفته ها معلوم الحالند....

این پست را برای اتحاد وبلاگ نویسان جهت اعتراض به سخنان بی ارزش و شرمانه ی رئیس جمهور وقت آمریکای مستکبر گذاشتم. امیدوارم من هم در این جنبش وبلاگی سهیم شوم.

برای اطلاعات بیشتر به نون و القلم و یا اثیر مراجعه فرمایید.

فرا خوان جنبش وبلاگی بر علیه دشمنان سخیف این آب و خاک
دوستان و همکاران گرامی،
زمان شعار و تقابل های سیاسی به اتمام رسیده. دشمن در کمین است. خانه را خالی از مردان بی ادعا دیده. انگار پنداشته است دعواهای خانوادگی مان ، بنیان ما را سست کرده. پس گرد هم آئیم و با یک مشت واحد در مقابل هجمه کور او بیایستم و یکصدا در یک نهضت وبلاگی اتحادمان را به رخ او بکشیم.
موضوع : سخنرانی سخیف اوباما در خصوص لزوم حمله اتمی به ایران
تیترها
1- بنیان راسخ
2- مشت های گره کرده
3- مردان بی ادعا
4- هر ایرانی یک بمب هسته ای
5- قلم ، بمب من
6- دستهای متحد
7- خیال خام
8- خروش ایمان.
9- سرزمین من
10- ...
از همان لحظه انتشار خبر ، این حرکت بصورت خود جوش شروع شده است. قلم توانای شما ادامه دهنده آن خواهدبود. با نوشتن یک پست هرچند کوتاه در این باره به این حرکت حماسی بپیوندید. - یاعلی بی صبرانه منتظریم



برچسب‌ها: باور ها

نمایش باکس نظرات
بستن باکس نظرات